kaaaallt

helluuu!
 HERREGUD VA KALLT DET ÄR NU !  fryser typ ihjäl.. min mysiga föredetta chrisses fjällis räcker inte till längre, fram med vinterjackan nästan.. 
skolfotona har kommit föresten !!!!! jag ser ut som jag asgarvar typ.. hjälp. och på klassfotot har jag inga läppar ? aja.. sista korten nu tack och lov.


hade bara en fjuttig lektion idag! långhårsdesign med maria, grymt spännande! ärligt så är lektionerna med henne dom mest givande lektioner vi har haft någonsinn på enskede gårds historia. hon är så cool, häfftig, egen och GRYM! idag fick vi kolla när hon gjorde en klippning på michelle, och shit säger jag bara. VILLE OCKSÅ HA SÅÅ! givande givande. när jag en dag blir frisör, då ska jag bli som henne (a)

guess what, nästa gång är det min tur :o ! lite läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0