idag mår jag bra

hejhej!!

har hänt massa saker på sista tiden faktiskt. knappt så jag minns allt. men jag har tagit svin-sprutan nu (a) har alltid sagt att jag inte kommer ta den, så det känndes konstigt när jag gick mot sjuksyster  lixom. men allt för mamma som tjatat. jag va JÄTTE nervös, men jag fick hålla sjuksköterskan i handen och sen gick det bra, känndes inget och har bara liite ont i armen nu men värst är huvudvärken.. haft konstant skitjobbig huvudvärk 10 min efter att jag tog sprutan.

och till något väldigt roligt och något som gör mig stolt. mitt grymma företag Saxess STHLM UF var en av de två bäst affärsplanerna som ska skickas vidare till tävling. HOPPAS PÅ VINST!!

igår va vi på pilot. under hela dagen hörde jag bara skit om det stället. men jag hade skit kul! kanske berodde på sällskapet, för det va bara underbara människor. (och mysiga) jag va glad, och jag blev ännu gladare när erika sa att man ser när jag blir glad. hihi.
kom hem seeent eftersom att tunnelbanorna va sega.

imorse stod klockan på så tidigt att det inte ens är okej att skriva här i bloggen. skulle till älvsjö och stå på gymnasie mässan. hade faktiskt skit kul! jag och jessi piffade upp varandras hår lite gran. fick min affroboll som jag velat testa länge ;) vart lite mer frisörigare. jessi fick fint lockigt svall som hon passar skit fint i. fixade jessis syrra och sofia också och några fler. det va kul! kollade på st. martins visning också, den va skit dålig (hah)

ikväll blir det bara CHILL rakt igenom. orkar verkligen inte och mitt huvud värker ju.. jätte tråkigt, vill inte men det får bli så.


imorgon kommer min älskling hem !!!!!!! pussss på den

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH PAI? VAR TUSAN ÄR DU? <3

2009-11-24 @ 01:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0