godmorgon !

för en gångs skull skriver jag INNAN jag ska till skolan, whaaa ! händer aldrig, jag hinner aldrig !! men nu är jag lika cool som alla andra. ska väl slänga i mig något att äta, och sen bär det av mot tunnelbanan, wohoo ! vi har idrott första lektionen som ja inte kan v amed på :( men duktig elev som jag är så går jag dit ändå  utan att vara med.. jag vet , jag är konstig (bara det att jag gillar idrott) sen kommer vi säääkert på håltimme pga att inger inte är i sverige (tror och HOPPAS jag) utan hon är med min fina vän i london (som jag för övrigt SAKNAR) så vi får se hur det blir med det..

sen är det mode och trender med mariiiiaaaaa ! vi ska ha kunder och vi kommer spåra :O läääskigt..
pussssss

Kommentarer
Postat av: chrisse

saknar dig bästis <3 vilken besvikelse för dig och tur för mig (hade dött om hon var med) men det var ju ingela ;) <3<3<3

2009-11-08 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0