gesällprov

Jag har haft en skum dag idag. När jag vaknade vill jag INTE gå till skolan. Visste att vi skulle ha prov (hur man nu kan ha det i frisör?) på två gesällmoment.  Hade stor ångest och Thomas undrade varför jag va så jävla arg för :P  Fick välja på långhårsfrisyr eller permanent. Madde sa ; Nicolina , jag tror du kommer göra en grym uppsättning! Tänkte INTE göra henne besviken ;) kämpade med min svinrygg och gjorde mitt absolut bästa.

Efter pausen var det antingen damföning eller herrvågor. Körde en dam , ville inte fucka ur på dom där jäääävla vågorna. gick okej.

Efterråt frågade  Annete hur det gick, sa okej och att jag va nöjd.  och hon svarade med att det borde jag. och något med att '' jag tror att maria (grym vikarie) gav dig en kick. du kommer lyckas skit bra, nu ser man att du vill''

haha jag vet inte varför jag skrev det. MEN JAG BLEV SÅ JÄÄÄVLA GLAD. haha jag är trött...
¨
klippte jessi sen på UF. skiiit fint. HON HAR TAGIT KÖRKORT IDAG. grym tjej. och så kom Saxess SHLM UF med på våga vara egen mässan. SA JAG ATT DET GÅR BRA NU ?




HAH asso vad fan va det här för inlägg ?


Kommentarer
Postat av: Jessi

det går bra nu, kompis det går bra nu!

2009-11-28 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0