affäris

heeeeej. Nu sitter jag i frisörernas lilla datasal med Therese och Jessi ! Det visade sig att bosse är sjuk så vi har ingen naturkunskap. Chill! Snart är det långhårsdesign=NY FRISYR! Hoppas hon kommer ihåg..

Jag borde berätta om min helg. Den va GRYM!

I fredags var det utgång. Jag erika och therese drog till nivå och förade. Trevlifgttrevligt. Efter lite vin, cider , öl och shotar (vad nu alla drack) så kände vi oss lagom rund om fötterna för att dra till bryggan (varför är vi typ alltid där ?) Träffade milla och hennes kusin där inne och sen kom cilla och höll oss sällskap också. Hade skiiiit kul, och det hoppas jag att alla andra också hade.

På lördagen var det jobb som gällde.  AIK-IFK Göteborg. Göteborgarna va galna i en av kioskerna, slängde öl på personalen, kalla johanna för fitta och hora och andra otrevliga ord. Tillslut va dom tvungna att fly, stängde ner kiosken, men göteborgarna bände upp jalusinet, slog sönder hela kiosken och va allmänt idiotiska. Vi i östra övre 1 va hur seeeeeega som helst. Men det gick igenom. sorgligt att det va sista gången :(

På kvällen hade jag fått två biljetter till schwartzkofps 111-års fest. huuuur kul som helst. Det va mat, vin och roliga uppträdanden. Soffiprop va konfrancier, EMD spelade och skit grym visning. Dessutom fick man grymt mycket insteration. Gick där ifrån men största leendet på läpparna, och en påse fuuull med gottigheter(hårspray, ELLE tidning, schampo, balsam, monster dryck mm..) jag och lisa hade jätte trevligt :)

Idag ska jag och jessi fixa det absolut sista med affärisen. Fick 56 kommentarer av gabriel. KUUUUUUUL!

Långt inlägg... pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0