wohoo!

släkt och vänner har precis lämnat huset. riktigt lyckad dag faktiskt ! visst är det underbart att fylla år ?? jag fick lite allt möjligt.. skålar, ljusstakar, smycken, pengar till tatuering (!!!!!) och PENGAR i mängder!  mm.

här om dagen fick jag detta sms (ändrat datum lite)

''om 2 dagar ä du en stor flicka :D om 5 dagar är det vår FEST! om 13 dagar sitter vi på en båt påväg mot världens bästa sommar ! livet leker eller ?<3''

JA JA JA ! livet leker som en liten fisk i vattnet! så jäkla härligt faktiskt. jag klagar inte en sekund! och imorn ska vi på Albins skiva :O:O tema: första bokstaven på förnamnet. jag ska vara Norsk ! tjohoo. ''en snygg norsk'' , oliver säger att norskor är fula :( men detta innebär att jag får gå in kl. 00.00! eftersom jag fyller på tisdagen (; premiär alltså !

puuuuuuuuuuuusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0