Matte A nationella...

kom precis hem från min gammel mormor ! mys med släkten. inte ofta man träffar dom egentligen..

pratade lite om gotland, och jag har inte insett förens NU att fan, jag kommer få klara mig själv där borta :o 2 månader.. va fasen tänkte vi på :o haha det är ju verkligen ingenting två månader (men bortskämd som man är) men att vara borta från allting. vardagen här hemma, vänner, stockholmssommar, och mest av allt familjen ! jag har ju trots allt chrisse, men med oss två vet man aldrig vad som händer ;) förhoppningsvis blir det jätte bra!

eller.. vänta vad säger jag ? KLART DET KOMMER BLI BRA!!!! ordet bra räcker nog inte ens, det kommer bli så sjukt jävla grymt!

men nog om det, ville bara säga det(:
imorn är det Nationella Matte A. japp ni läste rätt. vi läser Matte A i tvåan. vår skola har något konstigt system.. fattar inte riktigt. så imorn ska jag köra gärnet och det kommer gå så jääääkla bra! (hatar matte-suger på det också, men man kan ju alltid låtsas ?) efter det blir det till salongen! har dock ingen kund så det suger lite :( men ska vara jätte duktigt och hjälpa till istället (a)

men matten ropar på mig, eller snarare skriker :o
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0