den stora dagen, min dag!

ÄNTLIGEN! jag tror jag aldrig längtat så mycket till en födelsedag som den här. och om jag får välja så vill jag gärna uppleva den igen. har aldrig mått så bra eller varit så lycklig. livet har lekt :D
igår vare alltså albins skiva. milla, vico och sara va här och  myste lite innan, sen kom thomas när vi skulle åka. satt som ett litet nervvrak hela tunnelbaneresan. 00.00 smällde det ! skrek, hoppa, kramades och allt möjligt ! sen vare in på krogen som gällde. gaaaaaalet! dansa, drack öl, myste och umgicks med mina älskade vänner. träffade rikard och chrisse också. tjoho det va kul ! taxi hem och somna fint i min säng.

vaknade på morgonen av sång och paket :) pengar, en kamera, jätte fin klocka och världens godaste parfym! gled vidare till skolan som va heeelt onödigt. chrisselito o ch jag åt en födelsedagsglass på donken ;)

nu på kvällen va jag och min underbara familj på resturang och firade  ! så galet mysigt och trevligt :)

min dag har alltså varit den bästa på länge. tack för alla gratulationer, blommor, paket, sms! tack till alla underbara vänner och världens bästa familj!! älskar er något otroligt stort<3

tro det eller ej, men min födelsedag atr inte slut här ;) på fredag SMÄLLER DET!
pussssss

Kommentarer
Postat av: isabelle

Grattis! :)

2009-05-27 @ 06:57:36
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0