you want a piece of me

denna dag har varit chillpill rakt igenom. tills vi höll på att dö på salongen.. hade praktik idag, och vi skulle börja halv 12, men hon som bor på landet (CHRISSE) aka. ekerö hade GLÖMT att det va buss byte.. så där satt jag en halvtimme i kylan.. lagom happy lixom!
vi kom iallafall fram, tro det eller ej. vi åt en god sallad och chillade. för sen kom min klipp kund, alltså en av våra grannar. tjänade lite pengar (som jag samlar till en vacker resa) och dessutom hennes arbetskamrater som kunder. STORT PLUS! det är alltid toppen bra att få extra kunder. efter det kom min mamma och färgade sin utväxt. det blev riktigt bra. och faktiskt tjänade jag lite pengar där med (tro det eller ej) och jag blev jätte glad för det blir man ju när man gjort ett bra jobb och få kredit för det!!
sen va det bara att vika dom sista handukarna och gå (läs krypa) från salongen. vi va helt döda!

jag köpte mat till mig och oliver eftersom mamma och pappa va på bio. det vart den berömda asgoda wooken från ängbyplan. älskar den!
jag har bara segat vid tv'n ikväll. mina ben skriker. det gör verkligen ont. och jag får alltid en panikkänsla då. vet inte varför, det kommer aoutomatiskt.

imorn har vi egen hårvård i skolan (jag ska verkligen inte klaga på att vi har mycket att göra i skolan) och jag ska få min otroligt fina utväxt ännu finare!

och  nu skulle jag vilja sova ! så godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0