spårat, spårat och återigen, spårat !

kvällen igår va galen! men faaan va kul jag hade. det gjorde du skit bra thomas !!! 
 
vvi skulle alltså fira thomas som har fyllt 19. temat va fjortis för tjejer och raggare för killar. min första tanke va ''skit kul med fjortis? näää'' . men hahahah, så jävla galet! vi fick god mat, okej musik ;) (missade fjortisboy där !) och dans för hela slanten! jag hatar att dansa när folk tittar på, men helt plötsligt stod jag och chrisse där ensama och dansade gaalet ?

av någon anldening ringde vi mille som vi inte snackat med på evigheter! och han bjöd oss på efterfest. naajs.



har lyckats sova bort hela dagen, trorts att det inte alls va meningen ! men det är lixom lite svårt att väcka sig själv ;/


fy fan va vi såg ut..


men nu äre väl dags för sänge, trots att jag inte är ett dugg trött , bara sprallig.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0