släng upp en hand om du känner att det går bra nu !

slänger upp alla armar och ben. allt rullar in som fan nu. så sjukt härligt. jobbet på gotland är kirrat, boendet (som dessutom är för ett skit bra pris och lagom allting) är också kirrat. dessutom har jag ett extra jobb på g, hoppas bara att det blir så ! hjälper till här hemma och tjänar lite extra pengar också! har dessutom lyckats lägga undan en massa pengar till GBG 26-29 med lito när vi ska hälsa på alla Taizé människor. EFTERLÄNGTAT! då ska vi bo hos liiinus också så det blir toppen. ska bara boka resan, och det får vi göra innan helgen är slut lito ?!

det känns som om att jag svävar på ett moln eller nått. är bara så jävla lycklig att allting kommer bli så jävla bra i sommar! har världens bästa sommarjobbgotland med chrisse. och så ska alla mina underbara nittioettor åka till Rhodos tillsammans, tjejer det kommer verkligen bli bäst! alla bästa 91 på en och samma utomlandsresa!!!

vad kan gå fel nu?

ikväll är hälften av 91orna hemma, och DESSUTOM kommer våran bonus 92a ronja :D haha ! men vi som är hemma, chrisse, erika jag och så ronja, ska hitta på något mysigt. antingen fest eller bara chill. och för mig spelar det ingen roll, för jag är bara så jävla glad just nu, så ingenting kan förstöra min glädje nu.

ÅH vad jag behövde det här. lovely!

ha en grymt bra fredagskväll. det ska jag verkligen ha ! pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, inget får förstöra den här glädjen! Jag är liiika glad :D livet leker fan just nu! Iaf om man ser framåt! Så underbart. Och mina nittioettor- jag älskar er! <3

2009-03-15 @ 03:19:33
Postat av: lito!

haha det var jag som skrev det där (a)

2009-03-15 @ 03:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0