sånt som händer

det va visst liiite för länge sen jag skrev. men jag har ju faktiskt haft sportlov, och lite annat att tänka på.
men nu skriver jag igen.. om jag kan ju berätta om mitt lov :)

ibörjan av lovet va jag väldigt mycket med ronja (som vanligt) den lilla stunden hon va här. myspys och allt det där. det va fest och myskvällar. jag spelade bowling med mamma en dag, och det va skit kul faktiskt. jag förlorade :( men sånt är livet (a) jag har festat med 91orna, myst med dom på inzo(ett företag som man köper frisörprodukter i lite större förpackningar av) och lite annat. jag har varit i stan med mamma och shoppat! så  najs med lite nytt till sommarn (som jag hoppas kommer snart). jag myste med jennifer en kväll. det va alldeles för länge sen, och det måste vi göra oftare. för det är verkligen super mys! vi gick en prommenad och köpte godis, läsk och chips, som vi åt framför filmen horton som va sjuuukt gullig film ! hhaha, se den !!!!!
och hela dagen igår satt jag i seketeriatet på zone cup med amanda och melina. vi gjorde lite annat också som att städa efter grisiga innebandy spelare och föräldrar som inte uppskattde att vi städade nedanför dom. man ba okej ?

och nu är mitt underbara lov slut! buhu.. nu börjar helvetet igen. eller.. jag vet inte om jag har rätt att kalla det helvetet ? jag menar vi har typ bara en lektion utöver frisör ämnen.. om jag minns rätt. plus att jag är ledig på fredagar. livet är rätt bra (trots allt).

vi får se när jag skriver igen ^^. har inte så stor lust med det nu.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0