min hund är tröttare än vad jag är..

det är fredag idag. och min nya vana kommer bli att jag kommer vara ledig varje fredag :D najsnajsnajs, det klagar vi inte på. jag valde att inte läsa engelska B eftersom det är tråkigt, jag hatar det, och jag kan inte engelska. så dom andra söta människorna slutar väl snart, hihi!

gjorde precis en smoothie. apparaten dog :S, så fick hälla upp allt och köra med mixer. den vart inte liiika bra. men det gick. va ute med stella nyss också. herregud.. asso min hund är fan latare än jag. det  blir alltid såhär..

..vi går ut, och jag får springa efter henne i hela huset för att få på kopplet. då ska hon börja leka.. sen går vi två meter. hon kissar, och går två meter till. sen ska hon hem ! man ba , va ? och gör jag inte som hon vill, så lägger hon sig ner på alla fyra. och då börja man dra lite mer, för det blir alltid så pinsamt när det kommer andra människor. men hon vägrar, man får typ släpa henne när hon ligger där :p. så det är det bara att vända. sen läger hon sig och sover. najs liv !


den fåniga stella


nu ska jag tjäna lite pengar, och efter det kommer amandapaj hit !

ha det bra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0