jag ska bara..

borde egentligen sova. men har inte lust. har precis prata med linus i en timme typ (?) och äääntligen står hans namn här. weeei , eller nått :p. haha !

idag va typ chilldag rakt igenom. vi hade kundpass på morgonen. och IGEN fick jag en fett sur kund som hade jätte bråttom och stressade sönder mig. woooh. och jag vart skit sur på Damian (mentor) så vi snackade ut om det, och jag tror det va därför jag fick ett VG. ahah.  men om man är favoritelev, så är man;) efter det tråkig små företagande. va hurt med erika och tränade två jobbiga pass.

imorn börjar vi 10. försäljning och service. den kursen är rätt najs! efter lunch är det hudvård make up och jag ska sminka och träna på ögonskugga på lito, för vi har inte gjort på varandra än. sist och sämst , matte ! bläää. men med mina sötnosar går allt. efter det blir det spinning och core med bananis och alla andra som vill :) alltså rätt chill dag!

måste bara säga att nu är resan betald. SKÖÖNT! och på torsdag ska jag på arbetsinterjuv på råsunda :o livet leker lite trots allt. och tack alla älsklingar för att ni är bäst på alla sätt (hihi).  i love uuu !


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0