ingen vanlig dag

utan det är amandas födelsedag :D min sötnos fyller 18, grattis, grattis, grattis!!!
hoppas att du får världens bästa dag älskling! du är värd det :)

och just nu sitter jag i bibblan med lisa :) hon ska skriva ut lite grejer till projektet och kalkylen, och allt det är jag redan klar med, stoltstoltstolt. det vart skit fint. det ända jag inte har är före och efter bild.  men man kan inte vara perfekt och ha världens bästa minne. är  nog inte ensam om det heller.

men vi ska börja gå mot lektionen nu. önska mig lycka till :D hihi ! fast jag vet att det kommer gå skit bra.

föresten så har vi fixat boende till gotland nu, så det är 95% säkert att vi får det nu :D hon ringer nog i början av nästa vecka !

pusspuss

Kommentarer
Postat av: paj

Tack finaste finaste Pai :) <3

2009-03-13 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0