I'm gonna fight for you

tjohoo. 'äntligen fredag', och jag börjar med att städa hela huset? jäjä. men det blir fint och jag blir glad sen .

gissa vad? Jag har fått jobb !!! inte värsta jobbet. men ett jobb :) ska jobba på Råsunda under fotbollsmatcherna i en kiosk. det kommer passa mig perfekt tror jag.. hihi.

och nu är hela familjen färdig frissade för några veckor. mamma är färgad och klippt. pappa slingad och klippt. och lillebror klippt. phu! till och med jag ;) chrisse klippt mig i onsdags på praktiken . och lockade hela håret också. shit, såg ut som en docka :P men det vart fint ändå!

ikväll tänker jag inte göra någonting. ska träna och sen bara chilla . fett skönt! och imorn ska vi fira thomas (: mys !

nu ska jag fortsätta med att städa :( pusssss

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis :D



Samma som Lito jobbade förut eller? :) <3

2009-03-21 @ 14:57:19
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0