den snodde jag från niccie(a) jag-har-tråkigt-lista!

Lovar du att vara ärlig? amenvisst :)
Du heter: Nicolina
Smeknamn: oj. det vanligaste är ju självklart nico. annars finns det dom som säger nico-kick, elvis, kicken mm..
Beroende av: mina nya jeansleggins.
Vem behöver du mest just nu:  som alltid, soulmate!

Vad tror folk om dig: att jag är fett cool! haha (a)
Stämmer det: såklart?
Vad får du oftast komplimanger för: hmm...
Vad säger du för att imponera på någon: haha, jag imponerar på bra utan att säga något (a)
Brukar du skratta för dig själv? vem gör inte det :$
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? eller bangar du ;)?
Vilken är din favoritmålning? what :p?

Vart bor du: Stockholm, bromma
Trivs du där: ja det gör jag verkligen !
Festar du mycket: haha, ja klart jag gör. lever livet lixom ^^
Vad har du för mobiloperatör: Comviq kompis sms.

Är du allergisk mot något: oärliga personer som inte står för vad dom tycker.
Nästa mål i ditt liv:
frisör yrket
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast: leif , amandas pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att vi skulle hålla koll så att alla seketeriat och sånt hade människor. och att maten snart va färdig ;)
Antal sömntimmar i natt: 10 :o
Sov du ensam: Ja;/
Tycker du om din pappa: Ja självklart! mamma också (a)
Hur förlåter du en vän: asso, det beror väl på ?
Brukar du komma i tid: haha, verkligen inte :p
När mår du bra: när allting går som jag vill (sällan) och när jag är med mina bästa vänner.
När blev du fotad senast: öh, typ i torsdags eller nått :P?
Vanligaste färg på dina kläder: jag har faktiskt ingen aning..
Vad tycker du om fötter: blää
Är du smart: jag är ju blondin?
Är du aktiv i skolan: aktiv och aktiv.. frisör ämnen är de roligaste (a)
Vem/vilka saknar du just nu: chrisse och ronja !
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: jadå
När brukar du gå och lägga dig: väldigt olika
Är du blyg: inte längre
Sysslar du med någon idrott: innebandy
Vill du hellre ha mail än brev: det är ju rätt spänande att få brev faktiskt (a)
Har du spytt offentligt: heh
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha, det är väl rätt självklart?
Använder du stjärnor eller kajal: vad menas med stjärnor ? kajal..
Är du bortskämd: Jajjamensan.

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: vaaarmt
spets eller satin: spets
blått eller rött : blått
regn eller snö: Snö
ull eller bomull: Bomull
vår eller höst: vår
historia eller vetenskap: inget av dom
matte eller engelska: inget här heller..



MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
ingen kommentar..
vet den om det: jag hoppas inte det
vad tittar du på hos en kvinna/man: oj.. kläderna, håret och ögonen , lätt.

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
Japp, med amanda
kramat någon: ja
kommit sams med dina föräldrar: what? ja, eller hur menas det ?
bråkat med en kompis: nejdå

GILLAR DU ATT
ge kramar: 
Ja, det är väl det bästa som finns ? efter pussar såklart(a)
ge massage: haha, nej men jag tigger gärna efter massage (a)
gå promenader i regnet: ibland kan det vara :)

ÖVRIGT
svär du för mycket:
tyvärr
när duschade du senast: igår
vilken färg är det på dina byxor just nu: blåa
vad var det sista du sa: minns inte ;)
vad är brevid dig just nu: en... fläkt ?
vad var det sista du åt: en äppelkaka :p
hur är vädret just nu: mulet
vad gör dig glad: mina vänner


OM MOBILEN
Vad har du för bakgrund?
en bild på när jag och ronja härmar en snigel ;)
Ringsingnal? rihanna-don't stop the music
Hur mycket batteri har du kvar? full pot ;)
Vem ringde du senast? leif här med
Vem ringde dig senast? leif (han är poppis)
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms? hihi, okej:p va kul;) store eller lillebror? är på landet och har ganska tråkigt, väntar på att melodifestivalen ska börja ;/ <3 
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms? tobias aka. domarn på min mobil ;)
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms? ca 15.00
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? åh trevlans:) ser titanic :)
Har du några sparade medelanden? japp ;)
Har du något i utkorgen? visst
Vad är rekord på snake på din mobil? jag har en mycket coolare mobil som inte har snake (a)
Vem är på plats 13 i din telefonbok? chrille mobil
Vad har du för kontakter som börjar på M? Mamma, matsii<3, mattsson, micke, micke spånga, mille, monica, morfar mob,mormor och morfar.
Hur många sms har du skickat, samanlagt?  18628
Vad står det i dina anteckningar? naada
Har du privat nummer just nu? nope


sisodär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0