den andra mars tvåtusennio

idag kom det en 'gästfrisör' kan vi kalla det. han berättade ALLT (känndes det som) om davines färg som vi andvänder på skolan. jag tror alla kan vara väldigt överrens om att vi förstog nu. innan tyckte jag att färgen va sjuuukt dålig. hatade den verkligen. sasson är mycket bättre (och dyrare såklart). men efter idag så tycker jag att davines är fett cool ;) man kan göra så sjuukt mycket olika, roliga och coola behandlingar. förut tyckte jag inte om färg, för jag förstod inte riktigt. nu är det spännande, och rätt kul efter den där genomgången..

det är ganska konstigt hur en person kan ge ett så stort intryck på någon.. det är flera från davines som vart hos oss och pratat (vi är den ända skolan som jobbar med dom. dom gör miljövänliga produkter), men varje gång är det typ 40 sidor skriva av ren papegoja. har inte fattat någonting. men han va så skön och bra på att prata så allt vart så mycket lättare. jag och chirsse (vico sov (; ) började disskutera eftersom vi praktiserar på samma salong nu..

men resten av dagen va chill, skrev ett prov på små företagande som ingen visste att vi hade, men det gick bra!, sen fick vi gå. väldigt najs. åkte hem med lisa och chrisse, och eftersom den där christine persson bor på landet aka. ekerö, så va jag TVUNGEN att hålla henne sällskap tills hennes buss skulle gå en halvtimme senare ;) haha.
men vad gör man inte ?

nu ska jag på bodypump med gosmoserika. vääldigt skönt !
så vi hörs!
/Nicolina

Kommentarer
Postat av: den där christine...

japp, handbojorna kom väl till hands ;)

2009-03-03 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0