blondiiiiiin

natten blev sömn-lös. ont ont ont. jag är så jävla arg, ledsen och irriterad. vad ni än gör, skaffa er inte benhinneinflamation. tro mig, det är det värsta jag varit med om..

men tog mig till skolan efter många om och men. chrisse va sjukt duktig och slingade mitt hår! vi tog bort den pissgula ljusarefärgen från förra färgningen som blev misslyckad. och fixade utväxten. det blev skit bra, och tösen fick toppen betyg! chrisse gjorde inget med sitt hår, för vi varken han,  fick lunch eller orakde. men milla blev klippt, och hennes lugg blev sjuuukt fin :D vico färgade sitt hår, fick inte se resultatet, men förhoppningsvis fint !!

eftersom jag och chrisse inte fick någon lunch för att slingona tog en sån tid, så åkte vi och bytte chrisses ridhandskar (jag fattar inte det där med ridgrejer) och så åt vi äntligen lunch. vi delade på en tacotalrik!

och nittioettor! vi hittade fetaste bra ställer där man kan trycka kläder. 91kläder! det va det dä fruktmärket också :D inte såååå dyrt ändå ! skit bra faktiskt!!! vi måste disskutera-mera :D

IMORN ÄR JAG LEDIG! men är helt slut efter ett pilates pass och ett spinning pass med erika ! vi är så jävla bra..

seee you

Kommentarer
Postat av: Sara

NAJS NICO!!! :D

2009-03-05 @ 23:06:03
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0