baby goodbye

tjoooo!
idag är det sjuuukt tråkigt väder. men det finns inte mycket att göra åt saken. va och tränade imorse, och påvägen hem insåg jag faktiskt hur bra spring väder det  va. det som behövs för det är molning, lagon kyligt och ett jävligt dåligt humör ! yeeei, synd bara att jag blivit förbjuden till att springa ;( mina ben går av då, typ. har inte gjort det på sjukt länge, och ibland älskar jag det !

menmen, körde spinning och core iallafall.. sjukt skönt, och med agrisioner går allt mycket lättare. verken jag eller ronja har med vind idag :/ vi kom på oss med att bara prata problem ^. men sånna finns det i livet också. och jag saknar min soulmate! tack och lov för att hon kommer hem nästa helg!

igår va jag föresten med amanda ! klippte hennes lugg, och sen skulle vi på fest, som vi inte fick komma på. så innan det hade vi åkt till amanda ifall det skulle gå vägen för oss. men vi stannade där och såg på slawdog millionaire! SKIT BRA FILM !!

leffe va as schyst och skjutsade hem mig :o tacktacktack (fortsätter fortfarande ;) ) och klev ur med ett leende ! tack mandi för igår, det va underbart, mysigt och roligt!

såg ni lets dance ?
david till niklas som åkte ur: vad är det bästa du kommer ta med dig frår idol?
N&A i kör: LAILA
Niklas: Laila
Laila: hihi typ

VI DOG !

nu ska jag göra något annat, vet inte vad bara. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det var så klockrent. men hey, likisar? ;D älskar dig

2009-03-08 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0