två dagar

fy-fan va kul vi hade igår ! vårt motto för kvällen va ''knyta kontakter''. och vi lyckades jäkligt bra kan jag säga. vi började hänga på ''nunnan'' haha! vi blev kompisar med han som stog i baren ;) 1 kontakt. sen drog vi till Gutekällaren. inget drag alls. maskinen hade spelat kvällen innan, så jag va lite ledsen :(  där inne hittade vi väl några till.  2 som vi hängde med hela kvällen, + 2 till! sen drog vi vidare till ''lillebror'' men det sööög. så vi drog nån annanstans som jag inte  mins vad det hette. där bjöd simon (bar killen) på sjuuuukt god päron cider. hamnade på donken och träffade hans kompis. +1 till ! så vi drog hem till honom.  problemet var bara hur vi skulle komma hem. inte fan hittar vi :p  cyklade nog runt i nån timme ! men vi hittade hem till sängen trots allt.

dagen idag har varit chillig. cyklade till kneipbyn och fick schemat för nästa vecka. LÄNGTAR! sen drog vi en tur till visby också. åt pizza och gled runt. köpte lite mat och lite annat.
ikväll ska vi bara dega. tack och lov!



haha..

på gutekällarn :p

jag äter inte pizza så ofta, men den där va faktiskt god !

snygging<3

JA vi har fetaste tv'n här, vadå då ;)?

och här ligger jag just nu. jag vill sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: cilla

vad kul att du skriver och lägger upp bilder :d försätt med det varje dag :) saknar dej min puff<3

2009-06-07 @ 21:11:13
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med cilla, uppdatera varje dag så vi har koll på vad som händer där nere;)

/barn

2009-06-08 @ 11:35:07
Postat av: Sara

Håller med ovanstående! ;)

Och bra med kontaktknytandet där! :D <3

2009-06-09 @ 06:54:02
URL: http://spetson.blogg.se/
Postat av: nicopic

hahah , men eller hur ;) jag skriver så mycket jag kan :O

2009-06-09 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0