tretton dagar

jag bokstavligen dog igår.

jag lyckades tjata till mig ett recept, och min underbara lito åkte och hämtade ut mitt recept medans jag jobbade. problemet va ju bara att man inte får blanda den med alkohol, och på kvällen skulle vi på kick-off med kneippbyn. så jag ville inte chansa. väntade då med att ta medicinen. kvällen vart lyckad faktiskt, vi hade skit kul, sköna människor och roliga framträdanden.

sen skulle vi hem.

jag trodde inte att jag skulle komma hem. vi gick till cyklarna, men chrisses stog nere vid piraten och min vid entren typ. fick värsta hostattacken. inte liten, trodde jag skulle svälja tungan typ, jag spydde och tappade andan. har aldrig varit med om något så obehagligt. jag va inte alls full, kände mig inte ens påverkad av alkoholen. dessutom hade jag ju inte tagit någon medicine ?
hostade hela vägen hem, och när vi äntligen kom hem så tog jag halva av den mängd man skulle. på biverkningar när man drukit alkohol  står det att man kan få nedsatt andningsförmåga. så jag vågade inte sova sen. satt uppe en bra stund tills jag visste att det va lugnt.

men nu hoppas jag fan på att det blir bättre snart. vi hade väl tänkt att dra ut ikväll. men det blir nog inte så för min del. men idag kommer min farmor och farbror! kanske kan man få träffa dom något :) och om typ en vecka kommer min familj :) lillebror åker till norge imorn tror jag, så jag hoppas han får ett skit kul skidläger :)

nej men nu är det dags att göra iordning mig. skulle färgat maria på jobbet nu på morgonen, men kände att eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt så ville jag sova ut på morgonen istället.

HA EN BRA MIDSOMMAR! bättre än mig iallafall :P pussss

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj men gud, gumman :o

Vad läskigt, :/ <3

2009-06-21 @ 12:23:57
URL: http://spetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0