tolv dagar

godmorgon sötnosar !

pappa ringde och väkte mig vid 9. sen ringde jag till vårdcentralen här på gråbo, men nejnej dit fick jag inte komma. skulle tydligen ringa min hem vårdcentral så kan dom skicka elektroniskt recept. men när pappa sen ringde dit måste man ha träffat läkaren för att kunde få det receptet jag behöver :s faaan säger jag bara. HUR ska det gå till ? jag har en rethosta som bokstavligen dödar mig. det är inte kul. att ligga vaken till fem och känna hur allt innom kroppen nbästan flyger ut. och sen jobb på det också. min pappa är iallafalll bäst som sliter med att hitta en lösning. jag älskar dig min underbara pappa <3

idag är det jobb ! det är mulet så det känns väl skönt för mig, men det lär inte vara lika mycket folk som igår. vid 6 kommer chrisse och förhoppningsvis isa. ta en öl eller nått, för klockan 7 ska vi på kick-off middag . det ska bli trevligt hoppas jag.

bilder kommer senare, hittar inte sladden, den ligger där nere :( pussss

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig gumman! Mkt te! <33

2009-06-18 @ 12:08:56
URL: http://spetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0