tjululuuu

nice dag säger jag bara! pontus hämtade mig straxt efter ett. först fixade vi galjar ! vi fick dom tom. :D sen blev det centrum. köpte host medicine och en foundution. pontus köpte byxor ;) sen gled vi runt lite, träffade på alex och marcus (tror jag han hette :p) så dom hakade på och köpte glass. sen vare dags att ta tag i uppdraget tvättmedel :p haha ! vi lyckades, fastän vi inte fattade ett skit ! det är inte lätt asso..

sen tog han mig på bilfärd. visade mig lite fina delar av ön. jag tror ett ställe hette snäcke eller nått sånt. skiiit fint ställe som man kunde åka längsvattnet ! han visade någon grop där man kan bada och så ! myspyss. där ska vi lätt hänga i sommar, det bestämmer jag nu !

nu har jag precis ätit lite köttfärssås på burk (ingen hitt asso) med makaroner . ska träffa isa och hennes kompisar. isa är hon som jobbar på kneippbyn . myspys på det. hoppas lito kan joina oss senare !


min lediga dag har varit väldigt chillig alltså ! me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0