tjugotre dagar

 förlåt förlåt förlåt! jag har varit sämst på att blogga, jag vet. men jag har faktiskt inte haft en ända minut över till att skriva. men jag kan berätta lite vad jag gjort.

i tisdags träffade jag farmor och farbror. vi var i stan och käkade lunch, fikade och myste på. riktigt härligt va det faktiskt ! samma dag fyllde samuel 20 ! så vi ville fira honom lite. vi gjorde en tårta och lyssnade på ''födelsedagsmusik'' ;)
mysig kväll och såhär cool blev tårtan



i onsdags skulle jag ha varit ledig. men min chef ringde och väckte mig :( det sög. men sånt som man får stå ut med. så det blev jobb iallafall. på kvällen drog vi till Gute och såg Veronica Maggio :D dock kom vi väldigt sent, så vi hann se typ 2-3 låtar. MEN hon spelade MIN älsklingslåt med henne! tror ni inte jag dog eller nått ? så gryyyyymt.
bilder kommer när jag fått tag i chrisses kamera!

i torsdags jobbade jag på i grillen med isa. härlig brud :) va taggad på utgång på kvällen. chrisse jobbade :/ så snackade med pontus som drog med mig på förfest hos emelie. galet. sen drog vi till hamnplan 5 som hade invigning. ännu galnare. dansade som aldrig förr tror jag. träffade på maria från jobbet senare på kvällen, så hängde lite med henne också :)


faisal, pontus, alex


emelie

mackan och erik


i fredags körde vi på som vanligt i grillen. fick höra att alcazar skulle spela på gute, och det tänkte vi väl ändå inte dissa :p haha ! förade med isa och hennes kompisar ! sen drog vi till gute och träffade upp lito efter hennes jobb. bäst va alcazar! haha :p dom körde våran låt också, TACK OCH LOV FÖR DET ! stay the night lixom ;)


alcazar!

whaa

isa :) haha sötnos



i lördags fick jag jobba inne på cafét igen. stess som fan, och chrisse smet från kaoset. trodde jag seriöst skulle dö. samtidigt som jag skulle göra glass, ta kassan, tänka rätt, springa fram och tillbaka, skulle jag lära en ny tjej som aldrig stått i kassan förut. så jag fick ta två stycken  samtidigt typ. gaaaaaalet va ordet! på kvällen taggade typ alla till, så vi gled ut. samuel drog med oss på förfest hos nina tror jag hon hette. körde ''sug-leken'' ;) det va sjuuukt svårt, men kul ! sen va det gute som gällde. först va det dött där, men vid 12 vart det knökar fullt. vi hade kul lite till och från.

idag har jag jobbat på grillen med andreas. och det snubben kan man aldrig sluta garva åt asso. haha ! hade en galen dag med honom fram till stängning. kom hem för nån timme sen och väntar nu på att min familj ska komma med båten till visby! 22.00 kommer dom hit, klart jag ska träffa dom ikväll :D har längtat..

men nu känns det som om duschen väntar på mig (; pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0