tio dagar

det sägs att Gotland har mest soltimmar. Yeeeees det stänner. solen skiner, helt underbart!

igår va jag som sagt hemme hos Isa. skit trevligt. hon och hennes vänner va där !  isa vart as packad, vilket va rätt underhållande ;) men kul hade vi, verkligen !  hennes typ bästa kompis niki hade en tatuering på handleden, den va så grymt jäkla snygg . så NU vet jag exakt vad jag ska göra. inte riktigt texten klar men ungefär. den ska iallafall vara tillägnad (eller vad det heter) min underbart älskade familj, som jag saknar som baaaaraaaa den !!

snart ska vi in till la stada och shoppa/träffa erik ! moys. min chef har inte hört av sig ännu. ringde henne i söndags och hon sa att hon skulle höra av sig igår. vilket hon inte gjorde. så jag räknar med att jag är ledig. och jag RÄKNAR med att jag får lön för 30 timmar sen också.

dags för make over nu. pusssss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumsan, vilken tur att ni har det bästa vädret, jag sa ju det :))))

Kan du inte inte använda din nya kamera lite mer?

Miss you

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-06-16 @ 15:14:37
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0