thululuu

just nu sitter jag i soffan med ett glas vin i handen och vi pumpar musik. han vi bor hos är ute och resen för tillfället ;) så vi har huset för oss själva. fatta va sjuuuukt ! solen har gassat på oss sen vi kom hit och allt känna bara så jäkla bra !

11.05 gick våran båt. det va jobbigt att säga hejdå till familjen kan jag ju säga. höll emot gråten. men det gick, dom kommer ju upp om 4 veckor trots allt :)
båtresan  va mys, träffade mina grannar, hur sjukt är inte det ? dom satt precis framför oss. mamma fick vara lite moraliskt stöd, och för det <3 när vi kom fram spårade vi ! fan va taggade vi blev!!!! fick dock vänta i 45 min på taxi, men det kostade bara 107kr, SJUKT! lite skillnad från sthlm..

vi har vart och handlat lite, ätit mat och gjort iordning oss. nu är det utgång som gäller. en cider någonstans och sen krogen. myyys. älskar livet här (redan) och det kommer verkligen bli så jävla sjuk sommar !


fatta vilken känsla att se land från båten !

''hej, vi har mest packning på hela båten, vadådå?''

min lilla älskling är lite fundersam över varför vi måste vänta på alla MC snubbar innan vi kan åka på båten med våra coooola cyklar ;)

shorts, linne , fint sällskap och god mat. i like iiiiit

nu ska vi dansa vidare..  puuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0