sjukling

guess what ? jag har blivit sjuk. FAN ! jobbet idag va riktigt segt, dock mycket folk vilket va kul.. men kände mig död som en överkörd fårgel.

så jag har utegågsförbud ;) vill verkligen bli frisk, så det va självklart ! chrisse är hos samuel tror jag. jag hoppas hon har kul för mig med ! popcornskålen och tekoppen har hållt mig sällskap, tack och lov för det ;)

och till EN possitiv sak i det här inlägget. jag får jobba på grillen ! det tvekade mellan godisborgen och grillen på vatten land. alla jag pratat med har typ hållt tummarna för att det blir grillen, för att godisborgen verkar suga :p man står själv dessutomm :O nu kommer jag troligtvis stå med en tjej som heter isa (som jag jobbat med alla dagarna nu och verkar skit gullig) , andreas (som är aaaaas skön. fy fan vad man kan garva åt honom) och axel (han är verkar trevlig, jobbade bara med honom i en halvtimme typ, innan han skar av sig halva tummen och fick åka till sjukan, VI DOG). japp, GRYMT va ordet. grillen öppnar förhoppningsvis vid midsommar :)

nej, vad sägs som en sista kopp te , panodil, en halstablett och en säng, mums ! godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumsan, du måste bli frisk snart. Krya på dig.

Vad kul att du får vara på grillen.

Lägg dig tidigt, drick mycket vatten och panodil var 4:e timme, drick citron.

Puss Puss

♥♥Vi saknar dig här hemma♥♥

2009-06-11 @ 23:18:05
URL: http://hemmalycka.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hahaha ni dog, inte alex! :P Krya på dig =)

2009-06-11 @ 23:19:25
URL: http://emelaia.blogg.se/
Postat av: nicolina

haha, men han fattade inte vad som hände, vi stog och såg på hur huden låg i plast handsken :o okej, ska inte gå längre med hur det såg ut :p

tack (:

2009-06-11 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0