sex dagar

härligt att vakna upp till ett rum som känns som en bastu, galen hosta och REGN. jajjemensan, det regnar på gotland idag :( tror ifs att det har lagt sig lite nu, eller jag hoppas det eftersom jag ska cykla till jobbet :o får cykla i mjukisar eller nått.

men det lär ju vara jätte segt idag. typ inget folk alls. kanske är skönt för min del. men det blir alltid mycket roligare när man har mycket att göra !

ikväll hoppas jag att jag mår lite bättre. vi ska nämligen ut med chrisses syrras kompis, och förhoppningsvis ska hon presentera oss för lite folk, eller hur det nu va ? det blir nog chill.


nu är det sängen en stund, panodil och halstabletter ;/ pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0