nu är vi äntligen där.

jag minns när vi sa i vintras att ''ååååh vad långt det är kvar tills sommarlovet''. vi längtade som fan till gotland, och vi vart helt till oss när vi hörde ordet gotland. jag tror faktiskt att jag aldrig någonsin sett fram emot något så mycket som den här resan.

men nu står vi ju här, face to face med båten inprincip. vi är lixom påväg. väskan står packad där uppe, och jag sitter och funderar på vad det är jag glömt ! samtidigt backar jag lite. vad har vi gett oss in på ? är vi inte jävligt sjuka som gör det här ? jo, skulle jag säga om jag va någon annan. och så känner jag just nu.

det känns så sjukt konstigt att lämna alla älskade vänner och familj här hemma. åka utan allting. min väska är inte klar ännu, alla mina vänner saknas. visserligen kommer min familj och hälsar på. en söt pojke också. några vänner här och där drar väl förbi också. men ändå är det inte samma sak !! kommer sakna livet här uppe :(

m-e-n ! jag tvekar inte en sekund på att vi kommer få det så sjuuuukt jääävla bra! vi har varandra, bästa ever!  våran sommar kommer bli galen och jag kan inte tänka mig något annat!

imorgon kl. 11.05 lämnar båten nynäshamn. mål ? GOTLAND! påväg mot en sjuk sommar, med två sjuka brudar som både kommer gråta glädje tårar och lite ledsna tårar. men framförallt förväntar sig galna nya äventryr.

det blir nog ganska mycket uppdatering  :) så håll utkik!  ha en underbar sommar, försök komma upp i vår nivå ;) den kommer ligga höööögt!

puss på alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0