nio dagar

godmorgon ! solen skiner som aldrig förr här. det är blå himmel med några enstaka moln. wiiiie.

idag är jag ledig ! skönt som bara den. dock lite tråkigt också. fast den här dagen ska jag ta tag i ! ska in till centrum med pontus och fixa en massa grejer känns det som. det ska handlas galjar, tvättmedel, lite mat och säkert en massa mer!

igår va dagen riktigt mys. först spelade vi kubb med samuel, pontus, samuels bror och hans tjej. sen drog vi och fixa mat. efter som det va väldigt vart och soligt så grillade vi! så jäkla mysigt! sen glodde vi film också, tror nog alla sov ?

men nu tänkte jag hoppa in i duschen !

juste, mamma det ska komma fler bilder :p, så tråkigt att ta bara ! , cilla, jag sköter disken, plockar disk och delar ut mat ;) men from. freda ska jag stå i en grill och servera dricka och mat/kassa tror jag :)
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0