fyra dagar

godmorgon sötnosar !  hoppas ni sovit gott? jag vaknade av att chrisse rusade upp jätte stressad! hon försov sig lite ;) men hon kom nog i tid !

igår va vi hos samuel, fick skjutts av hans kompis pontus som va med också :) vi spelade tecknet, eller kotten som dom tydligen säger här ;) chrisse fuskade heeelatiden  ! hahah :p, sen fick vi mat också, och eftersom vi äter så enkelt som möjligt här så är allt som är riktig mat underbart ! köttfärssås !!!! galet gott va det :)

idag ska jag jobba första gången på kneipbyn. lite läskigt, men roligt! såg ni ordlistan mamma skrev i kommentarerna ? haha tack, den behövs ;) ibland står man som ett frågetecken och måste fråga om dom kan ta om det ;) inte nog för att dom pratar jävligt mycket gotländska vissa av dom, dom pratar suddigt och fort också ! dessutom så känner man sig jätte dryg när man pratar med dom :o.. men det är mysigt !

nu ska jag kanske börja fixa lite och sen sätta mig på cykeln i regnet ! jag börjar 11, skönt det ! känns sådär att det regnar bara ;/

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0