fyra dagar

tjohoo. hur är stockholm idag ? gotland är mulet, det har regnat inatt så min cykel mår nog finfint ! igår va första jobb dagen, och vilket härligt gäng. fick sluta lite tidigare, och då ringde samuel och ville spela kubb.

så kvällen spenderade vi hemma hos honom med lite folk. vi sög på kubb. haha ! här nere är kubb väldigt vanligt. den 31 augusti eller va det va är det kubb VM här nere, och det ska våra vänner spela. tyvärr åker vi då, så vi kan inte va med :( men kul hade vi iallafall !

idag skulle jag börjat 12, men min chef ringde och bad mig börja 17 istället. jobbar alltså 17-01. det suger lite men man kan ju inte backa andra dagen :p ? det blir nog bra iallafall, hinner dock inte träffa chrisse så mycket ;/
dessutom så kom han som bor här igår också, trevlig :)



snyggingar!

Ludde ^^

lagom coola ..;)

samuel, pontus och alex

pusssss

Kommentarer
Postat av: Sara

Regnar här med.. :(

men ni verkar ju ha det sjukt bra! :D <3

2009-06-10 @ 23:04:16
URL: http://spetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0