fem dagar

snart har vi varit här i en vecka, och jag har ingenting att klaga på ! möjligvis den lilla nackspärr jag fått av den grymt osköna sängen , eller den lilla förkylningen som kommer krypande. annars leker livet. vi har redan fått massa underbara gulliga vänner. me like !

idag jobbar jag som vanligt ! 12-19, det känns okej. igår va en rätt seg dag. men fick sluta halv 12, så det va skönt !cyklade hem till chrisse som låg uppe och väntade på mig. vi känner oss som ett gammalt par redan, som sitter uppe och väntar på varandra så att den andra kommer hem ordentligt ;) men ganska skönt det !

vi äter så himla goda middagar och luncher här asso ;) antingen nudlar eller typ soppa ? så vi klagade lite till samuel som är gryyym på att laga mat. igår tänkte han bjuda oss på middag, men jag jobbade så det vart lite svårt. jag hooooppas att han får för sig samma sak ikväll med, för jag vill ha riktig mat, man tröttnar som bara den :p

inga bilder idag, kameran är död och nu ska jag leta efter det andra batteriet ;) puuuuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0