elva dagar

skrev vääärsta inlägget imorse . självklart försvinner allt ! kul, jätte kul. fick stressa sönder sen, för idag skulle jag jobba !
stöört mycket att göra kan jag ju säga. men det är ju då tiden går fort, så skönt det !

igår va vi hos micke, eriks kompis ! vi spelade massa kortspel , åt godis och dog av garv. sen skulle ju hem, själv. det gick som det gick. men jag KOM faktiskt hem. haha !

ikväll ska vi ut med jobbet. vi ska på en  ny bar eller vad det är. ska bli skit mys, härligt gäng dessutom!



det här cafet går alltid jag och min familj på när vi brukar vara här. gula villan heter det, så himla mysigt

min gulliga sambo ;)

möööh

ser ut som vi ska äta upp varandra;) om man kunde skulle jag äta upp dena FINA sötnos;)

här cyklade vi, hur gulligt som helst

det här är mitt absolut favorti godis. chrisse har aldrig smakat det :o

tyckte det va så knas så bildbevis behövdes ;)

vad som behövs för en lyckad kväll, toalettpapper och godis ;)

kvällens sysselsättning

BILDBEVIS PÅ VEM SOM LEDDE ! tills erik fick fyrtal och raderade alls poäng :'(

våran outfit på kneippbyn. jätte sköna :)

''vi tar oss genom landet och dom kallar oss för sverige trotters''

hoppas min mamma är glad för bilderna med min grymma kamera. pöösss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Överlycklig! Vad söta ni är.

Var rädd om dig!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-06-17 @ 21:26:01
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0