blod är tjockare än vatten



jag har världens bästa mamma. när jag kom hem från centrum med farmor och filip, hittade jag ett tjockt brev som va till mig :o öppnade det och hittade detta!

saknar dom där hemma ! när man är ifrån något , känner man hur mycket det betyder för en. och jag vet att dom är det bästa jag har !! inget kan eller kommer betyda mer än min familj. därför har jag bestämmt mig för att göra en tattuering som är tillängnad dom. eftersom dom alltid kommer stå mig närmast. eftersom dom alltid kommer finnas där, och alltid vara min familj!

en sånhär liten sak gör mig glad. väldigt glad.
jag älskar er, och saknar er, mamma , pappa och lillebror<3
snart är ni här, och jag har aldrig längtat så mycket.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej sötis, kul att du blev så glad.

Saknar inlägg och bilder här på bloggen.

PUSSSSSSSSSS

2009-06-26 @ 19:47:20
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0