when you were young

snook ägde. vi stod längst fram med isa och mia. vi dog efter ett tag, svetten rann och trodde nästan man skulle svimma där asso. men kul va det !

igår va jag ledig !!! hängde med familjen hela dan, så det va nice! på kvällen såg jag , lito, pontus, marcus, alex och faisal  ice age 3  ;) hade garvat mer om jag inte va så jäääkla trött asso. sen chillade och myste jag och lito när vi kom hem. hur skönt som helst.
idag regnar det, vilket suger hårt. jag skulle ju på stan idag. men fuck no. inte en droppe kan stoppa mig ! drar med mig lillebror också :)

dags att byta om, styra cykeln till lännagatan och bli piskad i ansiktet av regnet. bläää

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0