true colors

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. jag är arg. arg som ett djur. trött på människor och hur dom tänker/agerar. det är sjukt vad man kan irriteras och fundera. hur vågar man ens finnas. hur vågar man ens tänka tanken. det är mycker jag vill säga för att få ur mig ilskan, men jag vet inte hur. eller vad för den delen heller. hade velat ha sönder något just nu. en vas, en dörr, ett hjärta kanske ? nej jag är inte sånn. det är en person i hela mitt liv som krossat mitt. det ska jag aldrig utsätta någon för. aldrig någonsin ska jag utsätta någon för den smärtan. den är vidrig och smutsig. men en sak kan jag göra. jag kan flippa totalt om det är något jag ogillar. jag kan visa vad jag tycker. och jag hoppas att du har fått smaka på min kaka nu. för idioter vill man inte ha i sin närhet. fuck you




nu kan jag äntligen leva. och fan vad bra jag ska göra det bra.
nu är sängen min. godnatt

Kommentarer
Postat av: chrisse

vi förtjänar det bästa och idioter kan ta sig, nu ska vi röja resten av tiden vi har här :P och leva livet så som bara du och jag kan :D

2009-07-17 @ 00:52:09
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0