trött och sjuk..

det blir bara värre.. jag hatar det här. som om någon sticker knivar i revbenen, som om något är trasigt och som inte går att laga. men tydligen är det inte så.. det är tydligen ingen fara :s. bara musklerna som fått jobba, och nu har dom fått jobba jävligt bra tycker jag. räcker det inte nu ? jag vill ju ha kul de sista vi har kvar, för snart åker vi ju faktiskt hem från paradiset.


ja, gotland är mitt paradis. jag mår bra här, jag triv. har inte haft hemlängtan alls. självklart saknar jag alla vänner där hemma! men jag kommer sakna alla gotlänningar här också. det kommer bli många båt turer hit ut, det vet jag. när jag va liten var vi mycket ute på gotland, nu va det två år sen sist, men aldrig att jag skulle sakna det så mycket på bara två år..
det här har varit den bästa sommaren hitills i mina 18åriga liv. jag hoppas att det blir fler sommrar här som blir lika galna!

jag har aldrig ångrat den här resan. men inte visste jag att den skulle bli såhär bra?


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0