spårat, galet, och underbart!

jag är spidad. spidad till max. ni ska bara veta hur grymt roligt jag har haft! pontus ville att jag skulle med hem till samuel och föra. fan heller tänkte jag. efter jobbet va jag både grinig och trött. ja fy fan va trött jag va. men sen tänkte jag att, va fan ! vi åker hem på fredag (tårar) och varför inte ta vara på den kvällen. medans alla andra skulle ut (förutom grillen som inte va bjudna. så någon kan ta sig. imorn bilr det öl för våran dricks istället ;) ) och käka personal middag.jag pontus och faisal drog in på gute. sen dök isa upp, och senare kom dom från jobbet också ! hade mina små äventyr ;) haha . men sen mådde vi fest igen. när gute stängde kände vi oss inte klara för kvällen. så vi drog en spontan sådär och drog till kneippbyn med kökschefen och en från köket.

hahah, drog med oss cider, vin, filtar, musik och gjorde en brasa vid vattnet. MYSIGT! och peter är jordens skönaste människa. kollade på alla bilder och vi sitter och garvar på alla typ. nej galet va ordet. en av dom bästa kvällarna här nere som jag ska spara långt innom mig. mådde så bra. början och kvällen va sådär. min älskling fick mig på andra tankar. tack för att du är som du är och vad du gör. för det du gör, är något som ingen annan gör!

kan säga att vår efterfest bjöd på god dricka, mysig brasa, fin utsikt, bra sällskap, matkrig, jobb på piraten klockan 7.00, as garv, och massa mer som inte går att få ner i ord. tack är väl allt jag har att säga. för att ni i min omkrets är så bra!









gotland äger så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0