sjukling

tjoo !

hoppas det är bättre med er än vad det är med mig. hostan är tillbaka, det kliar i halen och det känns som om febern är här! kill  me.

igår va vi ute iallafall, förade hos hannes och albin men pontus, samuel, faisal, isa och nikki !! någon va väldigt full.. vilket jag inte tyckte va okej. vi segade ihop lite jag och lito också inne på gute. vi pallade inte mer. stockholmarna tar över, och det suger. dom förstörde till och med chrisses cykel igår, så hon fick cykla hem på min eftersom jag är ledig idag.
så idag  när jag vaknade upp hos albin gick jag hem i stekande sol, kollade till cykeln och frågade om hjälp. det va inte så farligt som vi trodde. med bara några drag med kedjan så va det klart!

är så trött på förkylningarn nu så  den borde utrotas!!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman, inga bilder?

Pusssss

2009-07-14 @ 20:11:50
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0