luftvägskatarr?

just nu känner jag att livet suger. jag mår piss. har inte sovit en blund i natt, bara gråtit av smärtan i revbenen. hostan är olidlig så åkte in till akuten imorse. tydligen är det luftvägskatarr eller va han nu sa ? jag blev iallafall sjukskriven till på onsdag så får vi se om jag kan jobba på torsdag.

jobbade nämligen igår, vilket jag nog inte skulle gjort. hoppade in på min lediga dag istället för isa, ville vara snäll då hon skulle träffa sina stockholms vänner som skulle åka hem igår kväll. så det va lite surt. tur att det kom fram väääärldens sötaste lilla tjej som jag hade gjort en piratmeny (hamburgetalrik) till. hon gav mig en tia och sa '' för att du va så snäll''. vissa människor kan göra en så glad!

men nu är det chilla grillen som gäller. dock inte i piratgrillen, utan i soffan, wohoo skönt !
pussss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men vilken gullig liten tjej, förstår att du blev glad. Lova att du är rädd om dig nu gumman så att du är pigg och kry när du ska till Rhodos, inte långt kvar nu. Här ska vi ha ett litet kalas för mina två kusiner med familjer, det ska bli mysigt men jag saknar dig och Oliver. Synd att du inte är hemma nu när du är sjuk så vi kan sköta om dig men men du kommer ju hem snart.

Pussiluss

2009-07-19 @ 12:01:36
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0