lost.

hej!

igår dog jag . fy satan va trött jag är nu. kroppen säger ifrån, den vill inte mer. jag förstår den, vi har festat och allt möjligt sen vi kom hit. galet, helt galet. men helt i våran smak.

albin och hannes är här nu, så förrgår va vi ute med dom. både jag och chrisse va otaggade så vi va nog väldigt tråkiga :p sov hos dom,och jag fick typ finaste armbandet någonsin.  igår va vi i stan och gjorde inte ett skit. alla va nog lika trötta. så vi somna i almedalen :p lyyckat !

vet inte vad som händer idag. ska träffa albin iallafall, och sen hörde jag rykten om middag med chrisses föräldrar ? eller nickelodion grej typ. vi får se helt enkelt !



<3

pusspuss

Kommentarer
Postat av: vic

söööötnosar :)

2009-07-12 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0