jag tycker det är fint.

hej, hoppasni mår bra, och att ni fått i er sömn. det har inte jag. jag och chrisse satt uppe och snackade huuuur länge som helst ! om gotland främst. alla vi har upplevt här. och det är mycket kan jag ju säga. snackade om alla små idioter som tydligen har damp just nu. haha så pinsamma människor kan va, nej, människor va fel. småbarn är rätt.

till något annat. jag har tänkt. och jag tror det är något i stil av det här jag vill ha. vet inte om jag vill ha det på engelska eller svenska. engelska är finare. men det förstör ändå budskapet eftersom det är ur en av håkans bästa låtar enligt mig. men ungefär detta typsnitt. se, och tyck, snälla säg vad ni tycker!



men jag vet inte. är sugen nu, vill bara att det ska bli bäst, vill för mycket.


men jobbet nu. för den som ville veta så mår jag liiiiite liiiiiite bättre med min muskel som jag hostat sönder. därför jag har ont. det har blivit en blödning där inne pg. detta. men jag kämpar med ipren.


inte meningen att skriva såhär mycket. men puss på er. ikvälls ska vi röja gotland som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: cilla

tror du inte att det blir för långt och ha på handleden kanske? för mycket lixom. förstår du vad jag menar?? annars var det en jätte fin text :)<3

2009-07-25 @ 09:42:29
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Gör inget förrän du är helt säker gumman och jag tycker att Cilla hade en väldigt klok tanke, lång text men fin.

Hoppas du mår bättre!

PUSSSSS var rädda om er

2009-07-25 @ 10:28:41
URL: http://hemmalycka.blogspot.com
Postat av: Sara

Fin text ju, men säger som cilla, lite låbng för handleden?

Kanske i svanken/nacken? :) Typsnittet är skitfint!

SES PÅ SÖNDAG!!! :D:D:D

2009-07-31 @ 20:52:52
URL: http://spetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0