jag hoppas du vet vad du gör

igen. igen står jag här helt förvirrad om vad som händer. varför ? varför just jag . varför har du förmågan att rubba allt innom mig. alla känslor och tankar. du vet vad du gör, eller hur ? du vet exakt vad du ska säga, vad du ska göra , och när. du kan alla mina svagheter utantill vid det här laget. du har fått mig att uppleva alla känslor man kan uppleva. alla hemska och ledsna, alla glada och roliga. jag gillar inte det som händer just nu. men ändå är jag glad. klart jag är glad.DU av alla. du är den som fått mig att uppleva lycka. en lycka som jag aldrig kommer få uppleva än hos dig.



men jag är stark. jag vet vem jag är och vad jag kan få bli utsatt för. jag är rädd. jag är så jävla rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0