idag är ingen vanlig dag

för det är våran namsdag! kristina. jag mamma mormor och min gammelmormor heter så i mellannamn. vi har det som tradition att fira. men jag undrar hur dom firar idag. jag brukar älska den här dagen.som en mini födelsedag. vi brukar få varsin liten present, och så brukar vi äta god middag och allt möjligt. själv ska jag jobba idag, och vad jag ska äta ikväll har jag ingen aning om. om jag ska ut sen är oklart. tydligen så jobbar chrisse kväll (trodde hon jobbade dag idag, men hon ligger fortfarande i sängen och borde vart på jobbet nu isåfall) så får se. jag mår inge bra idag heller. har inte hostat sen jag vakna (peppar peppar) men har ont som fan. funderar nästan på att kolla upp det snart. det känns inte  okej.

hade hoppats på att vi inte skulle öppna grillen idag.  det är jätte dåligt väder, men bossen sa emot. det ska tydligen klarna upp efter lunch. fan, hade behövt vila mitt onda. men kämpa kämpa. som TUR är har isa bil idag med, så får skjutts :) sköönt kan jag säga. hon som förövrigt ska tattuera sig idag :O aviis ! på handleden såklart! (finaste stället).


jag kan lova att det här kommer bli en värdelös dag.

pussssss nicokick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Kristina. Idag är det din dag så det kan inte bli en värdelös dag. Snarare en fantastiskt bra dag. Tråkigt att värken inte släpper. Jag tycker vekligen att du måste ringa akuten igen.



Puss från Pappa och Kristina (Mamma)



P.s. Morfar hotar att hämta dig om du inte ringer akuten och det är ingen lek ;)

2009-07-24 @ 09:44:27
Postat av: Pappa och Kristina (Mamma)

Grattis Kristina. Idag är det din dag så det kan inte bli en värdelös dag. Snarare en fantastiskt bra dag. Tråkigt att värken inte släpper. Jag tycker vekligen att du måste ringa akuten igen.



Puss från Pappa och Kristina (Mamma)



P.s. Morfar hotar att hämta dig om du inte ringer akuten och det är ingen lek ;)

2009-07-24 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0