hemskt mycket hej

hejsan hopppsan ! hur är stockholm idag ? gotland har solsken och tydligen väldigt varmt! jag har inte varit ute. vågar inte och orkar inte för den delen heller. jo jag mår som ett as fortfarande. hostan är lite bättre, lite bättre i revbenen också. funderar på om jag ska ta en dag ledigt för att  vara på den säkra sidan. orkar inte vara sjuk mer!

man mår lite bättre av dom som hör av sig iallafall. har så jäkla tråkigt på dagarna. har blivit beroende av harpan dock. (skyller på lillebror) min dagliga sysselsättning just nu tyvärr. har redan sett allt på tv, läst tidningen jag köpte, läst alla bloggar, kollat in allt och alla på facebook. så nu ger jag upp. sjuk är inget att rekomendera. kommer ihåg när man va liten , när man längtade efter att få vara sjuk och hemma från skolan. när man väl va det så ångrade man sig, för att det va så jäkla tråkigt.

tänkte ta en prommenad alldeles strax. panta burkar eller något. måste göra något, får panik snart.

pusssspussss (smsa och riiing)


världens finaste ö, Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0