burrrrr.

tjooo. hoppas det är bra med er ! med mig är det inte på topp just nu kan jag säga. gårkvällen bjöd på en jäkla massa olika känslor. glad för att mina älskade 91or är här. ledsen på vissa människor. besviken på andra. inget mer behövs sägas. alla vet, men lika bara att hålla käften.

nog om det. anledningen till att jag inte skrivit är för att jag haft det så jäkla nice så sisat tiden ! utgång hit och dit, jobb, jobb, jobb. mamma och pappa har vart här. 91 också. så det har varit så mycket.

här om dagen hade vi en så jäkla bra utgång. allt va klockrent, då mådde vi bra. när vi sa till mamma att 'igår va fan den bästa utgången sen vi kom hit' svarade hon med att det säger vi ju alltid :p ooops.

men igår va det kul iallafall! dansade på till darin och något band som likna house. vet inte vilka dom va. men kul hade vi, och jätte tråkigt att 91 måste åka ikväll :( haft så mysigt och kul med dom :) men allting har ett slut.

dags för jobb nu ! ska bli rätt nice, wooken drar igång idag :) hoppas på att isa blir frisk snart! pussiluss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du tappat bort kameran?

Pusssssss

2009-07-11 @ 15:02:13
URL: http://hemmalycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0