varmchoklad med vispgrädde

helgen är ju snart slut :s? det går för fort, inte okej. men vad gör man ?
igår va en jätte mysig kväll med underbara och söta! vi pratade om livet stora frågor och åt mysig middag med lito-familj !! sen lite äventyr.
jag har ont i hela kroppen idag, varenda liten del. men jag klippte iallafal min faster vid 11, och sen gick jag och la mig igen ! så jävla skönt ! senare på kvällen kom amandipaj hit. det blev dundermysigt, och jag önskade vi gjorde så oftare! vi pratade, åt, myste och kollade på wallander (: mysfaktor 1637281910
men nu är jag ensam igen. men sängen lockar faktiskt ! så tror jag sover nu .. ''snart''

pussssss


Kommentarer
Postat av: så jälva anonym!

vindelin

sol

timotej

vide





SOV

SOV

SOV





INTE





jag vill inte vara vaken helt ensam i natten

kom pai med vispgrädde och pudrad choklad på

mumsmumsbums och filimojfilibaba.



ellton villemo



jag funderar ibland över hur det står till med min insida. men sen tänker jag, skitsamma, håret mår ändå bra liksom.



och sen vet jag

jag tycker om dig

2009-01-18 @ 02:07:37
Postat av: skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

skicka en bild!

2009-01-18 @ 02:19:06
Postat av: Anonym

hey blonndiee, vill du ha en puss? ;)

2009-01-18 @ 02:20:24
Postat av: ANONYM

jag tycker om dig

2009-01-21 @ 11:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0