uppdatering

okej, uppdateringen här suger. men jag har haft annat för mig helt enkelt..

min älskade soulmate åker hem idag :'( så jag har träffat henne så mycket som möjligt!! ungefär heeelatiden. (tack och lov för det).
igår blev det ingen fest för oss. så vi åkte hem till niklas istället. ibörjan sög det pga vissa anledningar.. men eftersom jag har världens bästa vän, så löste sig allt! (jaa, du borde få diplom som du sa) vi kom hem rätt sent, som inte va meningen. men vi skyller på att ronja inte vill släppa niklas, vilket jag kan förstå (a).

hitills idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och städat mitt rum. jag hann säga hejdå till ronja också! det va jobbigt :(  kändes som om hon tog med sig halva av mig. men hon har ju sin maskot nu :D och jag ska åka dit kanske nästa eller helgen efter det ! hopppaaaas ! måste bara hitta en billig biljett :)

men nu är det dags för plugg. har insett att jag ska skärpa mig på många sätt nu, för jag orkar inte vara såhär.
men hörs sen eller nått. puuuusss


Kommentarer
Postat av: souliiis

ÄLSKLING DU E BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG<3

2009-01-11 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0